З метою дослідження позитивних та негативних наслідків роботи в Інтернеті, сприяння обізнаності учнів про небезпеки, які існують в Інтернеті (кібер-булінг) та про шляхи їх подолання, учні середніх класів взяли участь в обговоренні цих проблем. В процесі заняття діти засвоїти правила безпечної роботи в
Інтернеті, проаналізували життєві ситуації пов'язані із спілкуванням в соціальних мережах.
Не можу уявити
Життя без Інтернету,
Що всі куточки світу
Заплів в свої тенета.
Лиш кнопку я натисну –
Відкриються в вікні
Новин велика збірка
І правила, й статті.
Встають переді мною
Найвищі в світі гори.
Ліси стоять стіною,
Хлюпочуть хвилі моря.
Я побуваю в шахті
І в космос піднімуся.
З подругою в контакті
Я легко поділюся.
Та є у «павутині»
Картинки не хороші,
І сайти підозрілі,
Настроєні вороже.
А є й такі там сайти,
Мов вовк в овечій шкурі –
Поки їх розпізнаєш,
Вони тебе обдурять.
Учись добру в мережі,
Шукай знання й новини,
А сайти злі, що брешуть,
Обходить ми повинні.
План заняття
Інтернет загрози для
дітей чим займаються діти в Інтернеті?
Інтернет - залежність.
Шахрайство в онлайн –
іграх.
Захист комп’ютера від шкідливих программ.
Правила безпечного інтернет-спілкування.
Недостовірна інформація з тенет інформаційної сітки.
Тренінг «Нікнейм» в інтернет-спілкуванні
Немає коментарів:
Дописати коментар